O PROJEKCIE

Roncato

La dolce vita!

Czy jest ktoś, kto nie kocha podróży i odkrywania nieznane zakątków? Z miłości do podróży oraz codziennego celebrowania życia poprzez rzeczy piękne i unikatowe, od ponad 30 lat we Włoszech powstaje bagaż Valigeria Roncato.

Walizki i torby podróżne to nie wszystko, co oferuje ta włoska, rodzinna firma. Portfolio marki wzbogaca elegancka galanteria skórzana, torby podręczne oraz teczki zaprojektowane z myślą o każdej grupie podróżujących osób. 

Słodkie, włoskie życie będzie zawsze z Tobą. Niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz. Viva Italiana! Viva Valigeria Roncato! 

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • Wzrost świadomości włoskiej marki Roncato w gronie odbiorców na polskim rynku
  • Zbudowanie wokół marki społeczności zainteresowanej podróżami, odkrywaniem nowych miejsc i poznawaniem filozofii bezpiecznego podróżowania razem z Roncato
  • Promowanie oryginalnych produktów Roncato
KONCEPT I KREACJA
  • Naszą głównym celem było podkreślenie głównych zalet bagażu Roncato: ultra lekki, bezpieczny, niezawodny, wyróżniający się włoskim stylem i designem
  • Pozycjonowanie marki jako specjalisty w dziedzinie bezpieczeństwa podróży, eksperta w zakresie efektywnego pakowania walizki i designera rzeczy niepowtarzalnie pięknych
  • Akcentowanie wysokiej jakości wykonania, włoskiej precyzji, eleganckiego wykończenia i niezawodności bagażu Roncato
REALIZACJA
  • Stworzenie oficjalnego sklepu online Roncato w Polsce, w którym dostępny jest bagaż i akcesoria podróżne marki
  • Zbudowanie fanpage skupiającego miłośników podróży i podróżowania
  • Oswojenie odbiorców marki z ofertą Roncato poprzez działania z zakresu Public Relations i marketingu szeptanego
EFEKTY
  • Rosnąca społeczność marki Roncato zainteresowana produktami marki – bagażem i akcesoriami podróżnymi
  • Obecność produktów Roncato w mediach tradycyjnych (prasa, telewizja) oraz nowych mediach (Internet)
  • Rozwój oferty produktowej marki na polskim rynku