O PROJEKCIE

CHIARA BOUTIQUE

BUTIKI ONLINE TO NASZA SPECJALNOŚĆ

CHIARA to sieć luksusowych, warszawskich butików z ekskluzywnymi akcesoriami międzynarodowych domów mody. Od prawie 20 lat oferuje swoim Klientkom wyselekcjonowane buty, torebki i akcesoria takich marek jak Michael Kors, Marc by Marc Jacobs, See by Chloe, Rachel Zoe, Donna Karan, Kenzo, Pons Quintana i innych.  

Specjalnie dla CHIARA stworzyliśmy dwa luksusowe miejsce w sieci – sklep online dostępny pod adresem www.chiara-online.pl oraz fanpage marki na Facebooku.

Torebki i buty to coś więcej niż dodatki. Im więcej ich w szafie, tym więcej okazji na które możemy je założyć. Zresztą, ktoś kiedyś powiedział „Przyjaciół jak butów – nigdy za wiele!”

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • Zgromadzenie wokół marki społeczności zainteresowanej modą i najnowszymi trendami
  • Zaangażowanie internetowych autorytetów świata mody w budowanie pozycji butiku wśród istniejących sklepów online
  • Promowanie nowych marek dostępnych w CHIARA
KONCEPT I KREACJA
  • Naszym głównym założeniem było umiejscowienie nowego butiku online w gronie „modnych miejsc w sieci”
  • Butik miał być miejscem interesującym dla znawczyń aktualnych trendów i jednocześnie zachęcającym do odwiedzin, zarówno w sieci jak i w sklepach stacjonarnych
  • Prezentacja produktów miała w jasny klarowny sposób przedstawić wszystkie jego atuty przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów obsługi klienta
REALIZACJA
  • Cała koncepcja graficzna sklepu została oparta na czystej i klarownej prezentacji w połączeniu z elementami społecznościowym
  • W sklepie nie było miejsca na elementy zbędne, cały układ jest głęboko przemyślany i dopasowany do oczekiwań nawet najbardziej wymagających użytkowników
  • Bogata oferta sklepu wymagała od nas umieszczenia w ofercie ponad 300 unikalnych produktów z kolekcji kilkunastu marek
  • Równolegle jak powstawał sklep online, na fanpage marki rozbudowywaliśmy społeczność, która będzie zainteresowana jego ofertą i produktami wyselekcjonowanymi przez Chiara
  • W ciągu 24h od uruchomienia cały serwis zanotował około 10 tys. odwiedzin, a w pierwszym miesiącu funkcjonowania – ponad kilkaset tysięcy odsłon 
EFEKTY
  • Fanpage marki z ciągle wzrastającą ilością fanów
  • Ponad pół tysiąca zamówień w pierwszym roku działalności sklepu
  • Obecność marki na czołowych, polskich blogach modowych (Jemerced.com, charlizemystery.pl, macademiangirl.blogspot.com, fashionelka.pl)
  • Publikacje nt. kolekcji sklepu na licznych portalach zajmujących się modą