O PROJEKCIE

DESPERADO LONDON

Inspired in London, designed in EU

Jedno jest pewne - modna kobieta to przede wszystkim taka, która potrafi wyeksponować swoje wszystkie atuty.

Od prawie 15 lat Desperado London projektuje unikalne sukienki, z myślą o każdej kobiecie: młodej, dojrzałej i starszej, w rozmiarze od 34 do 48.  Jedynym ograniczeniem w projektowaniu sukienek jest wyobraźnia. Od lat marka tworzy wyjątkowe kreacje, na miarę każdej z 20 mln Polek.  

To, co stworzyliśmy dla Desperado London to nowa kreacja sklepu online, inspirowaną brytyjskim designem, prostotą I nawiązującym do największych modowych sklepów online na wyspach. Tak powstał sklep www.desperadolondon.com, wspierany przez fanpage marki na Facebooku.

Diamonds are a girl's best friend – śpiewała Marilyn Monroe. Dzisiaj nie tyle rzecz w diamentach ile w radości, jaką sprawia nowa rzecz w garderobie kobiety…

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • Rozszerzenie grupy odbiorców marki – kobiety zainteresowane modą i poszukujące sukienek zgodnych z najnowszymi trendami
  • Zbliżenie marki do dotychczasowych Klientek aktywnych w społecznościach i Internecie
  • Promowanie nowych linii ubrań: Caffalla by desperado, Million Dollars Baby + size oraz kolekcji sukien ślubnych Queens by desperado  
KONCEPT I KREACJA
  • Naszym głównym założeniem było zbliżenie butiku do trendów prosto z Londynu. Marka od samego początku działalności łączy w sobie swobodę i wolność wyboru ubrań, podpatrzoną na Wyspach Brytyjskich
  • Sklep online miał codziennie zaskakiwać użytkowniczki nowymi fasonami, trendami, kolekcjami w szerokiej gamie rozmiarów (od 34 do 48)
  • Na firmowym fanpage marki na Facebooku miały być prezentowane najciekawsze stylizacje, trendy i inspiracje ready-to-wear, przygotowywane przez specjalistów i pasjonatów świata mody
REALIZACJA
  • Przygotowanie prostej i przejrzysta koncepcji graficznej, której zadaniem było eksponowanej każdego detalu prezentowanej sukienki
  • W sklepie nie było miejsca na elementy zbędne, cały układ jest głęboko przemyślany i dopasowany do oczekiwań nawet najbardziej wymagających użytkowników
  • Bogata oferta sklepu wymagała od nas umieszczenia w ofercie ponad 300 unikalnych produktów z kolekcji kilkunastu marek
  • Równolegle jak powstawał sklep online, na fanpage marki rozbudowywaliśmy społeczność, która będzie zainteresowana jego ofertą i produktami wyselekcjonowanymi przez Chiara
  • W ciągu 24h od uruchomienia cały serwis zanotował około 10 tys. odwiedzin, a w pierwszym miesiącu funkcjonowania – ponad kilkaset tysięcy odsłon  
EFEKTY
  • Fanpage marki z ciągle wzrastającą ilością fanów
  • Ponad pół tysiąca zamówień w pierwszym roku działalności sklepu
  • Obecność marki na czołowych, polskich blogach modowych (Jemerced.com, charlizemystery.pl, macademiangirl.blogspot.com, fashionelka.pl)
  • Publikacje nt. kolekcji sklepu na licznych portalach zajmujących się modą