O PROJEKCIE

VEDARA Bio cosmetic labs

Bling, bling baby!

Prawdziwe 24-karatowe złoto zamknięte z metalowym pudełeczku oraz ekstrakt z kawioru, który pozwala zahamować procesy starzenia skóry. Do tego naturalne olejki, masełka i ekstrakty. Przepis na wieczną młodość gotowy!

VEDARA to laboratorium kosmetyków naturalnych, które zajmuje się ręczną produkcją kosmetyków z prawdziwym, 24-karatowym złotem, ekstraktem z kawioru oraz kompozycją opuncji & białej herbaty. To co wyróżnia firmę na rynku to przede wszystkim bardzo wysoka jakość produktów, które są ręcznie przygotowywane przez specjalistów marki.

VEDARA jest młodą marką na rynku, dlatego głównym celem we wprowadzaniu brandu było podkreślenie naturalnego składu produkowanych kosmetyków oraz dobroczynnego działania każdego komponentu na każdy, nawet najbardziej wrażliwy rodzaj skóry. 

 

Nie wszystko złoto co się świeci. Ale wszystko złoto, co pozwala zatrzymać czas, odmłodzić skórę kobiety i zadbać piękny wygląd na długie lata. 

GŁÓWNE ZAŁOŻENIA
  • Umocnienie nowej marki na polskim rynku kosmetyków naturalnych poprzez zbudowanie dedykowanego sklepu online
  • Zbudowanie wokół marki świadomej społeczności konsumentek, które wiedzą w jaki sposób zadbać o swoje ciało i skórę
  • Pozycjonowanie specjalistów marki w gronie autorytetów kosmetyki, pielęgnacji i zrównoważonego użycia kosmetyków naturalnych
  • Zaangażowanie liderów opinii w kreowanie przekazu o marce 
KONCEPT I KREACJA
  • Główną koncepcją w kreacji wizualnej marki było oparcie jej na dwóch wiodących kolorach: złotym, symbolizującym prawdziwe 24ct złoto oraz niebieskim – analogii do połączenia ekstraktu z kawioru i granatu
  • Użyte kolory musiały bardzo silnie identyfikować się z kosmetykami, w których zastosowano ekskluzywne składniki, dlatego sklep online oraz przygotowywane akcydensy mocno nawiązywały do konotacji pomiędzy kolorami a wiodącymi składnikami.
  • Komunikacja na firmowym fanpage została oparta na historii powstawania marki, procesie powstawania kosmetyków (niedostępnym dla codziennych odbiorców) oraz dobroczynnych właściwościach 24ct złota i kawioru, użytych do ich produkcji
  • Na każdym etapie komunikacji podkreślaliśmy zastosowanie naturalnych składników i komponentów pochodzenia roślinnego 
REALIZACJA
  • Przygotowanie koncepcji graficznej sklepu, opartej na identyfikacji kolorystycznej obu linii produktów – złotej dla linii GOLD oraz błękitnej dla linii Caviar
  • Budowanie na fanpage marki szerokiej społeczności, zainteresowanej kosmetyką naturalną i zrównoważoną pielęgnacją ciała
  • Pozycjonowanie marki w magazynach poświęconych tematyce kobiecej, urodowej i lifestylowej
  • Zaproszenie do recenzowania liderek blogosfery, zajmujących się kosmetyką naturalną (m.in. lilinaturalna.com, kosmetykibeztajemnic.pl)
  • Wszystkie działania promocyjne zostały wsparte działaniami z zakresu marketingu społecznościowego (współpraca z blogerkami, marketing szeptany, rozwój społeczności na fanpage marki) 
EFEKTY
  • Zaznaczenie obecności marki na rynku kosmetyków naturalnych
  • Rosnąca społeczność fanów, zainteresowana konkretnymi produktami VEDARY, wymieniająca się poglądami i opiniami na temat poszczególnych kosmetyków
  • Obecność marki w wiodących magazynach kobiecych (tj. Glamour, Na żywo, Rewia itd.)
  • Wzrost liczby zamówień i powiększające się grono Klientek zakochanych w naturalnych kosmetykach ze złotem i kawiorem